نرم افزار برونکوسکوپی

این نرم افزار جهت تصویر برداری و گزارشات برونکوسکوپی بسیار کارآمد می باشد.

Bronchoscopy - نرم افزار برونکوسکوپی

از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

۱- تصویر برداری همزمان از دو ورودی تصویر

            این قابلیت باعث می گردد علاوه بر تصویر برداری در حین برونکوسکوپی از دستگاه می توان تصایر دیگری نظیر EKG بیمار را CAPTURE نمود.

۲- قابلیت عکسبرداری و فیلمبرداری به صورت همزمان:

            این ویژگی باعث می گردد که در حین تصویربرداری و عکسبرداری، هنگام رکورد تصویر فیلم مربوط Procedure را گرفت و بصورت همزمان عکسبرداری نیز نمود.

۳- قابلیت گزارشنویسی اتوماتیک و پویا:

            این ویژگی که از بهترین ویژگی های این نرم افزار می باشد به کاربر این امکان را می دهد تا یک گزارش نویسی استاندارد داشته باشد. در برنامه بطور کامل بانک اطلاعاتی مربوط به Reporting سیستم برونکوسکوپی قرارداده شده و کاربر فقط با انتخاب یافته های خود گزارش را ایجاد می نماید و نرم افزار بصورت اتوماتیک جملات را می سازد و در هر قسمتی که کاربر بخواهد اطلاعات برنامه را تغییر دهد، بطور دینامیک این امکان وجود دارد.

۴- قابلیت تعریف آیتمهای گزارش نویسی در رایت کلیک:

            این ویژگی باعث می گردد کاربر جملاتی که می خواهد از آن ها استفاده نماید را در راست کلیک آیتم مورد نظر دارد نماید و دفعات بعد با راست کلیک کردن بر روی قسمت مربوطه جمله مورد نظر نمایش داده می شود و می توان آن را انتخاب نماید.

۵- قابلیت اتصال به PACS و آرشیو تصاویر:

            از قابلیت های دیگر این نرم افزار اتصال به سیستم PACS می باشد، برنامه بصورت اتوماتیک می تواند تصاویر گرفته شده را به سیستم PACS ارسال نماید و در پرونده تصویری بیمار در مرکز ذخیره نماید و در مطالعات بعدی می توان به ان رجوع کرد و از آن ها استفاده نمود.

۶- قابلیت ذخیره سازی اسکلت گزارشات:

            برنامه این امکان را به کاربر می دهد تا اسکلت گزارشات را تغییر دهد و اسکلت تغییر یافته خود را در Procedure  استفاده نماید.

 

webbronchoscopy - نرم افزار برونکوسکوپی
Bronchoscopy - نرم افزار برونکوسکوپی

نرم افزار برونکوسکوپی

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است